مصاحبه آرشیو خبر ها
از تابستان می دانستم یوونتوس قهرمان می شود !

از تابستان می دانستم یوونتوس قهرمان می شود !

مائورو ژرمن کامورانزی ، یکی از بازیکنان متعصب یوونتوس و کسی که پس از قضایای سال 2006 در یووه ماند در مصاحبه ای در مورد یوونتوس ، کونته و نبرد میان یووه و رُم می گوید .

" من در ماه ژوئن پرونده دوران بازیگری خودم را در فوتبال خواهم بست و پس از آن به عنوان مربی شروع به ماجراجویی خواهم کرد . رویای من در آینده ، بازگشت به ایتالیا است به عنوان مربی "

می تواند سال تاریخی برای یوونتوس باشد . در ابتدای سال و رویارویی با رُم ..

" بله . بازی جذاب و مهمی خواهد بود . اما تعیین کننده نیست "

چطور ؟

" اینکه یووه برنده باشد یا بازنده چیزی را تغییر نمی دهد . یوونتوس بازیکنان و ابزار بیشتری نسبت به رُم دارد . من در تابستان احتمال این را می دادم و الان بیشتر متقاعد شذم که بیانکونری سومـین بار پیاپی عنوان قهرمانی را کسب می کند "

اما بنظر نمی رسد این تصور هواداران تیم گارسیا باشد .

" مطمئنا مخالف این خواهند بود . رُمی که من دیدم 2 بار در زمین میلان پیش اُفتاد . فرصت پیروزی را هم داشت . من فکر می کنم که رُم تیمی است که می تواند گونه ها و انواع مختلفی از ضد حمله کلاسیک ایتالیایی را به نمایش بگذاد و همچنین مالکیت توپ بالایی هم دارد . اما مشکل این است که یوونتوس قوی تر است "

" یوونتوس ِ کاپلو یکی از تیم های الگو و نمونه بود . اما دیدید که دون فابیو در مقایسه ی آماری تسلیم شد و گفت که تیم کونته از من بهتر بود "

" البته مقایسه بین دوره های مختلف بی معنی اسـت . با این حال این مشخص است و اعداد و ارقام گویا است . و این مهم است که کدام تیم قوی تر است ، اما چیز مهم و اصلی این است که یوونتوس همچنان به موفقیت های خود ادامه دهد "

" تفاوت ها بین یوونتوس ِ ما و این یوونتوس واضح و آشکار است . آن ها همیشه باید با توپ بازی کنند و مالکیت را داشته باشند وکار آن ها با مانور و پا به توپ شدن ِ بازیکنان خط دفاعی آغاز می شود ; یک تفاوت مثبت نسبت به گذشـته "

گفتنی است که کامورانـزی در 8 سال بازی در یوونتوس ، 288 بار به میدان رفته و 32 گل هم بثمر رسانده اسـت .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: